Skærme
Fijala 3554
XEROS TFT
Fra : Bent

Dato : 06-07-05 18:55

Hej Gruppe.

Jeg ville gerne have nogle kommentarer til denne skærm.
http://www.prcdata.dk/ProduktLinkFrame.asp?id=62&produktId=47044360
Er det et ok produkt ?

Jeg skal bruge den til almindeligt Pc arbejde, og så redigerer jeg i en del
Foto's i Fotoshop Elemets 3.

eller har i måske et helt andet forslag ?

--

Mvh Bent M.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 06-07-05 19:38

Bent wrote:

en udmærket skærm men de 8 ms er vist 16
og prisen er under 3000.-

Fra : Bent

Dato : 06-07-05 19:54

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Bent wrote:
>>
> en udmærket skærm men de 8 ms er vist 16
> og prisen er under 3000.-

Jeg takker.
Ja det er lidt forvirrende med de 16 ms, andre steder står der
8 ms, jeg ved så ikke hvad det betyder i praksis.

Bent

Fra : Repzak

Dato : 06-07-05 21:32

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message
> Bent wrote:
>>
> en udmærket skærm men de 8 ms er vist 16
> og prisen er under 3000.-

Nu skal du passe på hvad du siger :)

Min kæreste har købt en 17" og der er klistermærke på selve skærmen med
8ms...

desuden har den dyre ved prc data både dvi og alm., mens den ved edb priser
kun har alm vga.

Kasper

Fra : HH

Dato : 07-07-05 00:53

">
> [...]
> 8ms...
>
> desuden har den dyre ved prc data både dvi og alm., mens den ved edb

Den med 16ms er den "gamle " model og den med 8ms er den nye model.
Så det er to forskellige modeller fra det samme firma,
HH

Fra : JK

Dato : 07-07-05 08:21

On Thu, 7 Jul 2005 01:53:25 +0200, "HH" <grusvej@gmail.com> wrote:

>">

>Den med 16ms er den "gamle " model og den med 8ms er den nye model.
>Så det er to forskellige modeller fra det samme firma,
>HH

De 8 msec er gode nok:
http://www.prad.de/guide/screen1583.html

Det er mva display, så farverne skulle være fine. Det er da helt
fantastiske specifikationer, også kontrasten !

mvh

John

Fra : Repzak

Dato : 07-07-05 19:54

> De 8 msec er gode nok:
> http://www.prad.de/guide/screen1583.html
>
> Det er mva display, så farverne skulle være fine. Det er da helt
> fantastiske specifikationer, også kontrasten !

Det eneste der er at udsætte på den 8ms min kæreste har er den har et lilla
genskær som min xerox795 ikke har

Kasper

Fra : Rado

Dato : 07-07-05 20:08

On Thu, 7 Jul 2005 20:54:16 +0200, "Repzak" <repzak@GEDhotmail.com>
wrote:

>Det eneste der er at udsætte på den 8ms min kæreste har er den har et lilla
>genskær som min xerox795 ikke har

Kan det ikke fixes ved at justere farverne?

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein