@Media Print - Lister der fylder mere end ~
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 06-07-05 14:22

Hello NG

Følgende udfordring:
Side der indeholder iFrames (top, left, main). Top indeholder en
menu, left indeholder en sub-menu og main - Tja - indholdet.

Problemet er at jeg vil gerne have udskrevet indholdet i main
vha. css @media print - også når det er lister der er længere end
det der kan vises på skærmen. P.t. får jeg i IE et slags
'skærmdump' hvor der også vises main iFramens scrollbar i stedet
for listen af indholdet i iFramen.
Nu er det således at top og left ikke bliver udskrevet, da jeg
har sat dem til display: none; i print-CSS'en (@media print),
hvilket egentlig betyder at jeg blot ønsker at få udskrevet siden
der vises i main.

Men umiddelbart kan jeg ikke skrive hele siden ud, når den er
længere end hvad skærmen kan vise.

Nogen idéer ?

På forhånd tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-07-05 16:29

Claus Rasmussen wrote:

> Men umiddelbart kan jeg ikke skrive hele siden ud, når den er
> længere end hvad skærmen kan vise.
>
> Nogen idéer ?

Ja, giv os adressen på den side, du har problemer med. Så bliver det meget
lettere at komme med et kvalificeret bud på en løsning.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/