Er det blivet dyrt i marmaris ???
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 06-07-05 09:38

har hørt nået om at priserne skulle været steget en del siden sidste år.
er der nolge der hved nået om det.
vi skal der ned her om 1 månde.
og ville da værer ret at hører om det er steget.
har hørt nået med at en sodavand koster over 40 kr i danske.
at priserne skulle værer dobbelt så dyrt som sidste år.
håber at der er nogle der har været der ned og kan fortælle mig om det
passer

Thomas

Fra : Per Thomsen

Dato : 06-07-05 11:00

> [...]
> at priserne skulle værer dobbelt så dyrt som sidste år.
> håber at der er nogle der har været der ned og kan fortælle mig om det

Er desværre lige kommet hjem ;)
Og priserne er steget lidt siden sidste år - men jeg har ikke set sodavand
til kr. 40.
Men en generel pristigning på 10 - 20 %.

Per

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 06-07-05 15:29

Hejsa per

det hva gode nyheder
10 - 20 % det er jo også lidt men ikke så meget.
Hvad have du med af penge
euro eller danske.

Thomas

Fra : Lene

Dato : 06-07-05 18:16

hej.

Mine forældre er lige kommet hjem for 3 uger siden.

De siger også at priserne er steget med ca 10-15% siden sidste år
da de også var dernede.

Hvad sodavand koster ? vidste min far ikke, men en ½ liter øl
koster ca 17-20 kroner på en cafe

mvh
Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Rikke & Per

Dato : 06-07-05 20:07

"Lene" <chrsof@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> da de også var dernede.
>
> Hvad sodavand koster ? vidste min far ikke, men en ½ liter øl

Kom hjem for fire uger siden og en sodavand kostede ca 3 lira (ca 14 kr)
på de fleste restauranter.

Mvh Rikke

Fra : Per Thomsen

Dato : 08-07-05 13:39

> De siger også at priserne er steget med ca 10-15% siden sidste år
> da de også var dernede.
>
> Hvad sodavand koster ? vidste min far ikke, men en ½ liter øl
> koster ca 17-20 kroner på en cafe

Selv om ungerne drak sodavand, må jeg indrømme at jeg heller ikke vidste
hvad en sodavand kostede.
De fleste steder kostede øl omkr. 3 lira. (Vi var lidt uden for Marmaris,
Turunc)

Per

Fra : Per Thomsen

Dato : 08-07-05 13:36

> det hva gode nyheder
> 10 - 20 % det er jo også lidt men ikke så meget.
> Hvad have du med af penge
> euro eller danske.

lidt Euro og ca 3500 DKK. Resten hævede vi på Mastercard, hvilket faktisk
var rimligt ok: Inkl. hævegebyr var kursen 4,61.

Per

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-07-05 15:41

hejsa igen

vi har ca 6500 euro i danske kroner.
kan det betale sig at tage dem med der nede og veklse til lira.
eller skal vi gemme euro og tage danske penge med ??
og så bruge euro i tyskland ??
hvad kan best betale sig.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-07-05 21:06

"Thomas Pedersen"
> [...]
> kan det betale sig at tage dem med der nede og veklse til lira.
> eller skal vi gemme euro og tage danske penge med ??

Er det spørgsmål alvorligt ment..))))-max-

Fra : Per Thomsen

Dato : 11-07-05 08:34

Tag dem med, og undersøg når I er dernede. (Nogle gange kan det betale sig
at betale i Euro på markedet, og visse hoteller)

> Er det spørgsmål alvorligt ment..))))-max-

Hvorfor skulle det ikke være det?

Per

Fra : Anja Nielsen

Dato : 11-07-05 19:45

Hej

Umiddelbart tror jeg, at det kan være lige meget, om du bruger danske kroner
eller Euro i Mamaris.

Jeg skal blank erklende, at jeg ikke har været der siden sidste år, men der
foretrak de engelske pound. Min erfaring er, at i lige præcis Marmaris ( i
modsætning til i byerne på sydkysten) kan det være fuldstændig ligegyldigt,
om du medbringer danske kroner eller Euro. De har (eller havde i hvert fald
indtil sidste år) flest engelske turister.

Anja