Excel 2k3 Dropdownlist
Fra : Mike Johnson

Dato : 06-07-05 09:59

Hej

Er der nogen som kan sige mig hvor man ligger listen som skal vises i
dropdownlisten (i en user form) ? Resultatet skal gemmes / videre
behandles

På forhånd tak

MK

Fra : winetaster

Dato : 06-07-05 11:17

Læg den i et andet regneark
og
henvis dertil

Mvh W

http://www.kandu.dk/

Fra : Mike Johnson

Dato : 06-07-05 13:17

Tak, men det var ikke det jeg mente.

Hvis man laver en Dropdown liste / combobox i et userform (altså et
popop vindue - om man vil).

Jeg kan godt lave det i selve regnearket, men det er ikke det som
ønskes i dette tilfælde.

Fra : Harald Staff

Dato : 07-07-05 08:38

Jo, det var det du mente. Legg listen, dvs skriv

ÆBLER
BANANER
MANGO

i et regneark, og sett comboens RowSource til denne liste, som
=Ark1!A1:A3

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Mike Johnson

Dato : 07-07-05 13:22

OK, men jeg fik det lavet i VBA. Jeg vil dog finde ud af hvilken en af
løsningerne jeg vælger på et senere tidspunkt.

Tak for hjælpen.