Excel 2k3 AutoForm
Fra : Mike Johnson

Dato : 06-07-05 09:57

Hej

Hvor putter man en stump kode for kun at få en evt. userform frem 1.
gang skabelonen åbnes (XLT) og ikke når man genåbner den på et andet
tidspunkt som (XLS), efter at den have været gemt.

Jeg har prøvet under AutoNew samt Workbook New, men form'en kommer
frem uanset om der åbnes en eksisterende eller en ny.

På forhånd tak

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 07-07-05 13:24

Det er ikke noget problem under Word, men Excel ser ikke ud til at
ville gøre det vha. autonew :-/