Skærme
Fijala 3554
DVI fra port replikator/bærbar
Fra : Brian Madsen

Dato : 06-07-05 05:48

Hejsa

Jeg har et problem med min arbejds-PC (IBM T40 sat i en port replikator).
Jeg har fået en ny fin Dell 1704FPV fladskærm, og vil selvfølgelig gerne
benytte mig af det digitale signal. Men til trods for at DVI-kablet er
monteret i både monitor og port-replikatoren, finder skærmen ikke noget
signal. Den bærbare PC benytter et Ati Mobility Radeon 7500 grafikkort, som
ifølge Ati selv understøtter DVI. Har læst om flere på nettet, der benytter
en T40, portreplikator og DVI-kabel (de har så bare problemer med at få
opløsningen over 1280x1024).

Hvad er det jeg har overset?

Mvh
Brian Madsen

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 07-07-05 19:26

Hej,

Jeg har en T41, IBM docking station og en Samsung 19" TFT, der kører via
DVI. Det kører uden problemer.

Har du husket at fortælle skærmen, den skal tage signalet på DVI porten?
Derhjemme har jeg en Samsung 173T, der nogen gange er lidt sløv til at finde
DVI porten, specielt, hvis jeg haft haft en skærm nummer 2 på DB15 porten.
Så skal den lige have et pædagogisk tryk på "Source" knappen før der sker
noget.

VH Thomas