Voss komfur - i lavere højde
Fra : Charlotte Musen

Dato : 05-07-05 20:05

Hejsa,

Er der nogen der ved, om man kan købe Voss komfurer i andre højder (end 85
cm) evt. indstillelige - og i givet fald hvor kan man læse om det

vh
Charlotte

Fra : anders majland

Dato : 05-07-05 20:36

> Er der nogen der ved, om man kan købe Voss komfurer i andre højder (end 85
> cm) evt. indstillelige - og i givet fald hvor kan man læse om det

Det er ikke en løsning med løse kogeplader og en seperat ovn ?
(Det er sådan jeg har set det med justerbare borde)

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 05-07-05 20:51

www.voss.dk - der kan du finde det samlede sortiment.