Miami
Fra : SNN

Dato : 03-06-01 10:58

Hey NG

Jeg skal "over there" 14 dage i juli måned og kun til Florida.

De første par dage bliver i Miami, men er der nogen der kender til nogle OK
hoteller/moteller i denne by hvor man kan opholde sig sikkert ?
Er det Art Deco kvarteret man skal vælge ?
Og hvad er prisniveauet

Og hvilket kvarter skal man absolut holde sig fra ?

Giv gerne et par links til OK hoteller på nettet hvor man kan booke online.

Til sidst vil jeg gerne lige vide om jeg skal prioritere vestkysten af
Florida op frem for øst ?
Jeg har nemlig hørt at vand og strand skulle være klasser bedre derovre.

På forhånd tak for svarene

Stig

Fra : Kenneth Karl Nielsen

Dato : 03-06-01 11:45

Hej Stig

Prøv at tjekke siden www.hostelplanet.com eller stil spørgsmålet på
www.lonelyplanet.com (Thorntree).

Prøv endelig at spørge i forumet på Backpackers Online:
http://www.backpackers-online.dk/cafeen/forum/index.asp
eller send et spørgsmål til Skandinavisk Canadisk Amerikansk
Venskabsforening via:
http://www.backpackers-online.dk/guiden/ekspertpanel/index.asp

Venlige rejsehilsner
Kenneth Nielsen
www.backpackers-online.dk

Fra : amp

Dato : 04-06-01 10:11

Der er fyldt med moteller/hoteller over hele Florida.
I Miamiomnrådet vil jeg foreslå du vælger Miama Beach Art Deco eller de
mange moteller,der logger på¨Collins Avenue.
Som sagt der ligger moteller over hele Florida og mange ved alle
indfaldsveje til byerne.
Motellerne er normalt med 2 dobbeltsenge,d.v.s siger der kan sove 4
påersoner på et værelse.
Prisen pr værelse ligger mellem UD dollr 35.- og opefter.
De til ca 35,- dollar er ganske udmærkede og må siges at være billigt.
hilsen
amp

Fra : Quraisha

Dato : 18-06-01 11:03

Hej,

Det er meget interresent. Jeg skal også rejse til Florida, d. 17/07. Jeg
bliver i Maimi i 5 dage så rejser jeg til Sarasota. Jeg bliver der for 4
uge. Florida og Sarasota i juli måned er ikke god ide, fordi Florida er
rigtig varmt, man kan ikke gå rundt om dagen. Om natten er det fint, men nu
har jeg valgt Florida og kan ikke ændres.
Jeg kender meget om hoteler og moteler osv, fordi sidste år i juni måned
var jeg også i Florida og Maimi og andre stede i USA. Jeg kan godt give dig
mere informationer om hoteller/moteller, hvis det du har brug for.
Hilsen
Quraisha