Re: provider cannot be found?
Fra : Ole Josefsen, JONIK

Dato : 03-06-01 10:59

Jeg fandt grunden selv.

Når MDAC2.6 er installeret støttes jet.3.51 ikke længere, man er nødt til at
anvende jet.4.0 eller downgrade.

Det uheldige er at man kan have en tidligere MDAC installation på sin
udviklingsmaskine selvom nyeste servicepack
er installeret til Visual Studio. Man kan altså teste applikationer til at
virke selvom den pakke man fremstiller fra
Maskinen ikke støtter den version af jet man anvender i programmet.

Kompabilitet?

Håber dette kan hjælpe andre, det har kostet mig mange timer.

Mvh

Ole

--
Posted from fe040.worldonline.dk [212.54.64.205]

Fra : Henrik Absalon

Dato : 04-06-01 06:30

Hej Ole
Vil det sige, at når man sider og udvikler på sin maskine virker det, men
når man pakker sit program med eks. Package & Deployment Wizard risikerer
man at det ikke er den rigtige version af "jet", der bliver pakket med.

Hvis det er tilfældet ligner det et af de problemer som jeg slås med.

Henrik

Ole Josefsen, JONIK <oj@jonik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:NBBBJEOACHELCBDOJDCIKEAJDDAA.oj@jonik.dk...