Anbefaling af FPS spil?
Fra : Paminu

Dato : 05-07-05 12:17

Jeg har spillet HL2 og FarCry som jeg begge syntes er gode. Er der andre på
samme niveau skom kan anbefales?

System:
Barton 2500
1 GB RAM
TI-4200

Fra : BuFFerz

Dato : 05-07-05 12:33

BattleField 2 - men kan ikke huske om TI-4200 er kompetibel med BF2 .. hent
evt. demoen.

www.BattleField2.com

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Søren G

Dato : 05-07-05 12:55

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> wrote in message
> BattleField 2 - men kan ikke huske om TI-4200 er kompetibel med BF2 ..
hent
> evt. demoen.

Det er det ikke så spar dig selv for at hente de 4-500 mb.

--
Søren

Fra : Moses

Dato : 06-07-05 10:03

Hej

Area 51 og Pariah er 2 gode bud på noget der ligner

Moses

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-07-05 19:54

Area 51
på med hørebøfferne og op med lyden det er RET scary og ganske fedt gameplay

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk