Andet multimedie
bentjuul 3670
Byvåben
Fra : Anker

Dato : 05-07-05 10:57

Nogen der tilfældigvis skulle have Nørager Kommunes byvåben liggende i eps.

Mvh. Anker

Fra : Lars HT

Dato : 05-07-05 11:18

Google: Nørager Kommune H-klik på byvåben - gem billede som bmp - åben i
Photoshop - gem som eps

Lars

Fra : Anker

Dato : 05-07-05 12:40

Hej Lars,

jeg skal bruge den som vektorgrafik og tænkte hvis der var nogen, der havde
den liggende, var jeg selv fri for at rentegne den.

Mvh. Anker

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-07-05 13:45

"Anker" <an@rfsf.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal bruge den som vektorgrafik og tænkte hvis der var nogen, der
havde
> den liggende, var jeg selv fri for at rentegne den.

Kommunen har den sikkert liggende - det kan da være et forsøg værd at
spørge.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : hansen

Dato : 05-07-05 14:29

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> "Anker" <an@rfsf.dk> skrev i en meddelelse
> havde
>
> Kommunen har den sikkert liggende - det kan da være et forsøg værd at
> spørge.

Ja, og det skal alligevel snart på ophørsudsalg.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 05-07-05 17:23

Anker skrev:

> [...]
>
> jeg skal bruge den som vektorgrafik og tænkte hvis der var nogen, der
> havde den liggende, var jeg selv fri for at rentegne den.

Undskyld, men hvad får dig til at tro at der er nogen der ligger inde
med et vektoriseret byvåben? Du henvender dig til kommunens tegnestue,
og beder dem om at levere det i en eller anden form (de har det
sansynligvis kun som raster!) og så er det ellers bare igang. De har
det garanteret i en højere opløsning, og så er det betydeligt lettere
at trace.

Claus

Fra : Anker

Dato : 05-07-05 18:39

Ja, ja, det var også min første tanke og jeg henvendte mig til kommunen, men
de havde ikke byvåbnet i andet format end det, der er på hjemmesiden.

Nå, jeg må selv i gang med rentegningen!

Mvh. Anker

Fra : Kajo

Dato : 06-07-05 00:11

"Anker" skrev i en meddelelse
> Nogen der tilfældigvis skulle have Nørager Kommunes byvåben liggende i
> eps.
>
> Mvh. Anker
Jeg er lidt nysgerrig, hvad skal du bruge det til?
Kan det ikke skannes fra en vejviser.

Dette billede er måske større end det på deres hjemmeside:
http://www.ngw.nl/int/den/n/images/norager.jpg

--
mvh kajo

Fra : Anker

Dato : 06-07-05 19:31

Jeg har klaret sagen ved hjælp af den nye tracingfunktion i Illustrator CS2,
som jeg alligevel lige skulle teste af og det tog vel under 2 minutter. Det
er godt nok noget der sparker r........!

Mvh. Anker

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 06-07-05 20:32

Anker skrev:

> Jeg har klaret sagen ved hjælp af den nye tracingfunktion i
> Illustrator CS2, som jeg alligevel lige skulle teste af og det tog
> vel under 2 minutter. Det er godt nok noget der sparker r........!

Det er sg. i orden! Men det viser bare hvor professionelle kommunerne
er! jeg har selv været ude for noget lignende, hvor jeg fik et
gifbillede i 100x100px som skulle sættes på en plakat! (en offentlig
institution i den kommunale forvaltning!) Engang i mellem skulle man
tro at deres medarbejdere er folk som overhovedet ikke kunne få andet
arbejde.

Claus

Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 13-07-05 16:04

> [...]
> Engang i mellem skulle man
> tro at deres medarbejdere er folk som overhovedet ikke kunne få andet

Ha ha... Den landede på god jord Claus.. :)))

Kenneth