Fejlfinding af tænding (Jog)
Fra : Anders P

Dato : 05-07-05 06:48

Hej NG!

Jeg har anskaffet mig sådan en forskruet gammel Yamaha Jog Space
inovasion. Den er helt rippet for skjolde, da den sidste ejer lige har
skiftet lejer i motoren. Men så kommer problemet; Når jeg ligger
tændrøret på cylinderen og sætter tænding på, er der absoulut ingen
gnist?

Nogle ideer til grunden, eller en måde hvorpå jeg kan fejlfinde
tændingen?

MVH Anders Poulsen

Fra : Anders P

Dato : 06-07-05 06:29

andersbp@gmail.com (Anders P) wrote in message news:<3db58e6e.0507042147.7a210301@posting.google.com>...
> [...]
> gnist?
>
> Nogle ideer til grunden, eller en måde hvorpå jeg kan fejlfinde

Virkelig ingen der har forstand på dette emne?

Evt nogle der har et diagram over ledningsnettet på en space??

Fra : kurtnyborg

Dato : 17-07-05 11:56

http://www.kandu.dk/

Fra : kurtnyborg