Flyt nallerne
Fra : Myt

Dato : 05-07-05 02:21

Hej

Lidt OT, men jeg syntes nu lige i skulle se den.
Kan i gøre det her efter ?
http://www.dataflo.net/~mpurintun/videos/asian_arcade_game.wmv

Myt

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 05-07-05 09:48

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Lidt OT, men jeg syntes nu lige i skulle se den.
> [...]

Lige til de stakler, der sidder med et modem: den fylder 5.9 Mb

/Ole

Fra : Zyke

Dato : 06-07-05 07:58

> Lige til de stakler, der sidder med et modem: den fylder 5.9 Mb

Ja og??? de kan jo bare lade være med at download det når de ved det tager
lang tid, men hvor mange tror egentligt der stadig har modem i disse
bredbånds tider??

Zyke

Fra : Søren G

Dato : 06-07-05 08:54

"Zyke" <martin.thunoe@gmail.com> wrote in message
> Ja og??? de kan jo bare lade være med at download det når de ved det tager
> lang tid

Hvor i linket kan man se hvor stor filen er ?

> men hvor mange tror egentligt der stadig har modem i disse
> bredbånds tider??

Det er da fuldstændigt underordnet. Det handler om god plig når man linker
direkte til en fil.

--
Søren

Fra : Myt

Dato : 06-07-05 11:44

> Det er da fuldstændigt underordnet. Det handler om god plig når man linker
> direkte til en fil.
>
> --
> Søren

Så kunne man også vende det om og sige, er der nogen med moden der ville
forsøge sig med denne fil, så er de så garvede i faget, at de ville kunne se
hvor meget det drejer sig om, og få det stoppet. Det kan jo også ses på
selve linket at det drejer sig om en video-fil, og folk med moden er jo ikke
dumme.
Det du ligger op til er ganske enkelt navlepilleri, og det er heller ikke
god plig !

Myt

Fra : Søren G

Dato : 06-07-05 12:02

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
se
> hvor meget det drejer sig om, og få det stoppet.

Det er ikke kun garvede folk der bruger modems. Det er i høj grad også folk
der i Merlin har taget den gratis CD med dialup og konto som lige vil se
hvad det der internet er for noget. De starter ikke med at købe adsl.

> Det kan jo også ses på
> selve linket at det drejer sig om en video-fil, og folk med moden er jo
ikke
> dumme.

Det er folk der ikke er så garvede på neswgroup heller ikke. Du sætter en
skræmmende lige linie imellem uvidenhed og dumhed.

> Det du ligger op til er ganske enkelt navlepilleri, og det er heller ikke
> god plig !

Det har altid været god plig at orienterer om størrelsen på en større fil på
newsgroup.

--
Søren

Fra : Myt

Dato : 06-07-05 14:28

> Det har altid været god plig at orienterer om størrelsen på en større fil
> [...]

Nu har jeg været online siden 14.4 modemet, og det er nok den oplysning jeg
har set færrest gange, så hvor du har det fra, det må guderne vide.

Myt

Fra : Søren G

Dato : 06-07-05 14:44

> Nu har jeg været online siden 14.4 modemet, og det er nok den oplysning
jeg
> har set færrest gange, så hvor du har det fra, det må guderne vide.

Sådan har det været siden jeg var online første (var den en konkurrence du
prøvede at starte om hvem der har været med længst tid og derfor
selvfølgelig har ret ?).

--
Søren

Fra : Myt

Dato : 06-07-05 15:55

"Søren G" <soreng@invalid.wq> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Sådan har det været siden jeg var online første (var den en konkurrence du
> prøvede at starte om hvem der har været med længst tid og derfor

Nej, det var en konstatering !

Myt

Fra : Ding-Dong

Dato : 06-07-05 16:18

Alle mulige skrev i denne meddelse
[SNIP]

Det er heller ikke god pli at fortsætte en debat om pli i forhold til NG
generelt i en NG som omhandler computerspil.
Den må absolut kunne flyttes til et mere passende forum:c)
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Søren G

Dato : 07-07-05 09:42

> Nej, det var en konstatering !

Af hvad ?

--
Søren

Fra : Palle

Dato : 08-07-05 13:42

"Søren G" <soreng@invalid.wq> wrote in

> "Zyke" <martin.thunoe@gmail.com> wrote in message
>
> Hvor i linket kan man se hvor stor filen er ?

> Det er da fuldstændigt underordnet. Det handler om god plig når man
> linker direkte til en fil.

Det var hurtig at hentet ned her.
størrelse: 5.77 mb.
Det fremgår af viduet som popper op når du klikker på linket !

Palle.......

Fra : Peter T.

Dato : 06-07-05 09:59

Zyke leverede følgende historie fra de varme lande:

> tager lang tid, men hvor mange tror egentligt der stadig har modem i
> disse bredbånds tider??

Der er langt flere end du måske aner.

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : BuFFerz

Dato : 05-07-05 11:58

> Kan i gøre det her efter ?

Han er jo gal - gad vide om sådanne evner ik kan bruges til noget mere
fornuftigt ?

Fra : Palle

Dato : 08-07-05 13:49

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in news:42c9e026$0$747
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Hej
>
> Lidt OT, men jeg syntes nu lige i skulle se den.
> [...]

Knald på tasterne , men måske lidt ensformigt i længden !

Palle......