9 mm rør - hvor
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 04-07-05 22:44

Jeg skal bruge et tyndt rør - gerne aluminium eller lignende med en
indvendig diameter på 9 mm.

Det skal bruges til at forstærke en flækket teltstand og som rep.sæt. Har I
forslag til, hvor man kan købe sådan noget rør?

VH
jakob

Fra : Max

Dato : 04-07-05 22:52

Hej Jakob

> Jeg skal bruge et tyndt rør - gerne aluminium eller lignende med en
> indvendig diameter på 9 mm.

Silvan har sådan noget alu rør.

Mvh Max

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 05-07-05 20:23

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Jakob

> Silvan har sådan noget alu rør.
>
> Mvh Max

Tak - det prøver jeg i morgen. Ved du tilfældigvis i hvilken afdeling (VVS
eller?) - du lyder næsten som om du har købt noget tilsvarende.

VH
Jakob

Fra : Max

Dato : 05-07-05 22:04

Hej Jakob

> Tak - det prøver jeg i morgen. Ved du tilfældigvis i hvilken afdeling (VVS
> eller?) - du lyder næsten som om du har købt noget tilsvarende.

Ja, jeg har ofte købt rør af den type bl.a. hos Silvan, men de findes også
i andre byggemarkeder og i foretninger der sælger ting til modelfly og
lignende.
I Silvan står de i den lokale forretning i afdelingen for beslag, sammen med
gevindstænger, firkantrør og lignende profiler.

Her er et billeder af sådan noget rør anvendt praktisk

http://www.sandcastle.dk/pages/LPA-part.htm

Mvh Max

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 08-07-05 20:26

Mange tak - fandt dem - desværre lige ½-1 mm for stor indvendig diameter.

VH
jakob