C&C Generals - alternativer?
Fra : Morten Jacobsen

Dato : 04-07-05 12:41

Hej

Er en stor fan af Generals men efter noget tid kunne det da også være sjovt
med et alternativ. Nogle gode foreslag?

mvh
Morten

Fra : Allan Riise

Dato : 04-07-05 13:11

"Morten Jacobsen" <dittemorten@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er en stor fan af Generals men efter noget tid kunne det da også være
> sjovt med et alternativ. Nogle gode foreslag?

Empire Earth, men den er *ikke* for nybegyndere!

--
Allan Riise

Fra : Søren G

Dato : 04-07-05 13:51

"Morten Jacobsen" <dittemorten@privat.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er en stor fan af Generals men efter noget tid kunne det da også være
sjovt
> med et alternativ. Nogle gode foreslag?

Act of war - "Direct action" måske.
http://www.atari.com/actofwar/

--
Søren

Fra : Myt

Dato : 04-07-05 14:32

"Søren G" <soreng@invalid.wq> skrev i en meddelelse

> "Morten Jacobsen" <dittemorten@privat.dk> wrote in message

> [...]

Kan du beskrive spillet en smule ?
Jeg sidder og kigger på hjemmesiden lige nu, og det ser unægteligt kanon
godt ud
Det ligner noget der tager uger at gennemføre

Myt

Fra : Søren G

Dato : 04-07-05 14:50

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in message
> Kan du beskrive spillet en smule ?

Meget lig C&C - Generals
http://www.gamespot.com/pc/strategy/actofwardirectaction/review.html

> Jeg sidder og kigger på hjemmesiden lige nu, og det ser unægteligt kanon
> godt ud

Det er også lækker grafik.

> Det ligner noget der tager uger at gennemføre

Jeg er ikke færdig endnu, men har heller ikke brugt alle de timer jeg gerne
ville på det.

--
Søren

Fra : Myt

Dato : 04-07-05 18:28

> [...]
>
> Det er også lækker grafik.

> Jeg er ikke færdig endnu, men har heller ikke brugt alle de timer jeg

Jeg kunne ikke styre mig, jeg MÅTTE teste det, så jeg hev demoen hjem og har
nu spillet de to baner der er med. Jeg giver dig ret, det er meget lig C&C,
men noget flottere. Men, jeg skal love for det trækker tænder på mit
G9700Pro baserede kort. Det skal retfærdigvis lige siges at jeg kørte med
max på det hele, så det hakkede noget i det.
Men det er sikkert og vist, det er et spil der skal tilføjes samlingen

Myt

Fra : Søren G

Dato : 05-07-05 08:37

> [...]
> max på det hele, så det hakkede noget i det.
> Men det er sikkert og vist, det er et spil der skal tilføjes samlingen

Jamen så god fornøjelse, og ja...Det kan godt få ens grafikkort til at
svede.

--
Søren

Fra : Allan Riise

Dato : 08-07-05 07:12

"Søren G" <soreng@invalid.wq> skrev i en meddelelse

> [...]

Købte det i forgårs, det er bare suverænt, takker for info

--
Allan Riise

Fra : Bjarne K

Dato : 04-07-05 13:58

> [...]
> Hej
>
> Er en stor fan af Generals men efter noget tid kunne det da også være

Du kan jo hente warhammer 40000 demoen og se om det var noget.

http://www.dawnofwargame.com/demo/

Med venlig hilse

Bjarne K.

Fra : Dalsgaard

Dato : 05-07-05 08:56

Morten Jacobsen wrote:
> Hej
>
> Er en stor fan af Generals men efter noget tid kunne det da også være sjovt
> [...]
Hvis du så godt kan lide Generals, så tag et kik på 'Battle of middle
earth'. Mener det er lavet på samme engine som Generals.

http://www.eagames.com/official/lordoftherings/thebattleformiddleearth/us/home.jsp

Fra : Palle

Dato : 08-07-05 14:39

> [...]

> Er en stor fan af Generals men efter noget tid kunne det da også være
> sjovt med et alternativ. Nogle gode foreslag?

Hvorfor ikke også lige checke - Emperor , battle for dune !
Det har være spillet igennem her flere gange.

Palle........

Fra : Morten Jacobsen

Dato : 08-07-05 15:32

Jeg siger tak for alle de gode foreslag... Så er der lidt at se på til
sommer :)