Dato i word
Fra : MAndersen

Dato : 04-07-05 11:49

Når jeg skriver et nyt worddokument, indsætter den selv dags dato for oven -
det har jeg selv sat op og skal være sådan.

Men, når jeg åbner dokumentet igen, ændres den oprindelige dato til d.d.,
hvilket ikke er meningen. En der ved hvordan jeg evt. kan ændre på det?

MAndersen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-07-05 13:27

"MAndersen" <ikke@nogen.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men, når jeg åbner dokumentet igen, ændres den oprindelige dato til d.d.,
> hvilket ikke er meningen. En der ved hvordan jeg evt. kan ændre på det?

I stedet for at bruge et "almindeligt" datofelt, skal du bruge et CREATEDATE
felt, som du finder under Insæt - Felt.

Jan