Malaga -> Algeciras
Fra : Epson

Dato : 03-07-05 22:24

Nogen der har taget denne rute i tog eller bus ?

Hvor lang tid og hvad koster det.
Det er fra malaga lufthavn.

Fra : Pierre Dragh

Dato : 04-07-05 08:47

Jeg mener ikke at man kan tage toget, men dette link er til bussen:
http://www.ctsa-portillo.com/conoce.html
Pierre

Fra : Epson

Dato : 04-07-05 22:47

Kører den fra Malaga lufthavn ?
Forstår ikke spansk.

Fra : sjubbi

Dato : 04-07-05 18:03

Hej Epson

Du kan kun tage toget fra Malaga til Fuengirola. Hvis jeg var dig ville
jeg leje en bil i lufthavnen - prøv "Star Rent A Car" - har selv brugt
dem 3 gange og de er meget billige. Køreturen ad motorvej N340 er meget
smuk. Det tager ca. 2 timer at køre turen. Men det kræver selvfølgelig
et kørekort.
Link til "Star Rent a Car" : www.star-rentacar.com

mvh sjubbi

http://www.kandu.dk/