problemer med FZ50
Fra : Ronni Jensen

Dato : 03-07-05 18:02

jeg har en fz 50 som jeg har et probllem med
når jeg blinker med blinklysene lyser de bare konstant og lyset er meget
svagt og der er strøm på batteriet med ved ikk om den lader nok men kan det
ellers være noget med relæ eller ensretter og så har jeg et andet problem
den 4 takter når den kommer op i fart
håber i kan hjælpe

Mvh Ronni

Fra : Myt

Dato : 03-07-05 18:43

"Ronni Jensen" <rpj_wvj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ellers være noget med relæ eller ensretter og så har jeg et andet
> problem den 4 takter når den kommer op i fart

Hvorfor poste i flere grupper om samme problem, når det er her det hører til
???

Myt

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 04-07-05 16:35

Problemet med at den 4 takter kan løses ved at justere luftskruen på
karburatoren.

Hvis jeg husker rigtigt skal luftfiltret af for at komme til den.

Heinrich

Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 04-07-05 19:34

"Heinrich Frausing" <frausing@fjernpostsyv.teledotdk> wrote in

> [...]
> karburatoren.
>
> Hvis jeg husker rigtigt skal luftfiltret af for at komme til den.

Mht blinklyset og konstant blinklys, så er det dit blinklysrelæ der er
stået af - det skete også for mig på min gamle FZ'er...

Men lad være med at købe et blinklysrelæ i thansen, deres varenummer
refererer til et 12V relæ - og FZ'eren har et 6V strømsystem. Så det passer
slet ikke sammen...

Gå til en lokal "gammel" scootermekaniker og få et 6V blinklysrelæ til en
FZ50.

/Bent

Fra : Ronni Jensen

Dato : 05-07-05 11:46

køber aldrig noget i thansen mere til min knallert da jeg skulle have
motorolie til den gav de mig gearolie til en puch maxi og det er hydraulik
olie og ang. det at den 4 takter jeg har prøvetat stille på luftskruen det
hjælper ikke

Fra : Ronni Jensen

Dato : 05-07-05 11:50