upper bytes ?
Fra : tommy olesen

Dato : 03-07-05 17:17

hej, jeg kan se på Du Meter at min pc i længere perioder upper mange flere
bytes ( pt DL: 9 kb sec / UL: 16 kb sec ) end den den downloader jeg er ikke
på nogen fildelingstjenester (chatter dog i mIRC ), er der ikke et eller
andet stykke software som man kan se detaljer på up-downloads og evt her
stoppe synderen - jeg har kørt Norton Antivirus, Pestpatrol men de finder
ingenting.

mvh, newbie

Fra : Sune Storgaard

Dato : 03-07-05 17:34

tommy olesen skrev

> [...]
> detaljer på up-downloads og evt her stoppe synderen - jeg har kørt
> Norton Antivirus, Pestpatrol men de finder ingenting.

Du kan se med kommandoen netstat hvilke forbindelser din pc har, men det er
ikke sikkert du endegyldigt lige kan se hvad der sker.

Prøv evt med den her, hvilket i store træk blot er en grafisk flade til
netstat.
http://www.sysinternals.com/Utilities/TcpView.html

Brugte en overgang programet netlimiter, den viser hvad hvert program bruger
af up/download, den kan måske bedre afsløre det. Hent den på netlimiter.com

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Kasper Dupont

Dato : 03-07-05 18:54

tommy olesen wrote:

> [...]
> stoppe synderen - jeg har kørt Norton Antivirus, Pestpatrol men de finder

Har spørgsmålet noget med sikkerhed at gøre?

Du kan bruge Ethereal til at finde ud af, hvad du
har af trafik på netværket.

Note to self: Don't try to allocate 256000 pages
with GFP_KERNEL on x86.

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-05 22:44

tommy olesen wrote:
> [...]
> stoppe synderen - jeg har kørt Norton Antivirus, Pestpatrol men de finder

prøv x-netstat

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk