kaburator problem suzuki ap50
Fra : Jan Nielsen

Dato : 03-07-05 15:17

Når jeg køre firtakter knallerten, hvis jeg fjerner luftfilter er der fint
optræk men den sætter ud når den når topfart.
Jeg har kontroleret dyse som er str.55 (standart ) så det er ikke her fejlen
er.
Jeg har også kontroleret el.choker den ser ud til at være ok.
Så længe at den trækker eks. op ad bakke ja så køre den super uden filter,
men den bruger meget benzin.
Forslag til at finde fejl på kab.
Hilsen
Jan

Fra : Allan Riise

Dato : 03-07-05 16:08

"Jan Nielsen" <jan-nielsen@sa-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har også kontroleret el.choker den ser ud til at være ok.
> Så længe at den trækker eks. op ad bakke ja så køre den super uden filter,

Din Dyse er for stor, tjek evt. dit tændrær.
Elektroderne skal være lysebrune, er de mørkere = for stor dyse, er de
lysere = for lille dyse.

--
Allan Riise

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-05 18:03

Allan Riise skrev:
> Din Dyse er for stor, tjek evt. dit tændrær.

Kan være et misvisende svar hvis nu aligevel ikke chokeren virker som
den skal.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Allan Riise

Dato : 03-07-05 18:22

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Kan være et misvisende svar hvis nu aligevel ikke chokeren virker som den
> skal.

Det kan du have ret i, men spørgeren skrev jo at den var tjekket og fundet
ok!

Men klart, spørger skal være *helt sikker* på at Chokeren virker, at den
lukker helt og åbner helt.

--
Allan Riise

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-05 18:48

Allan Riise skrev:
> Det kan du have ret i, men spørgeren skrev jo at den var tjekket og
> fundet ok!

Han var ikke sikker

Fra : Allan Riise

Dato : 03-07-05 19:08

> Han var ikke sikker

Det er så et definitions spørgsmål, han skrev jo, "Ser ud til at være ok"

Men never mind, nu har han jo fået svar!

--
Allan Riise

Fra : Jan Nielsen

Dato : 03-07-05 19:23

Hej tak for svar jeg tror nu mest på at det evt. er choker der ikke virker
som den skal, da dysen er standart, jeg kan ikke tro at problemet bliver
løst ved at dyse ned.
Jeg har afprøvet choker den flytter sig når spole bliver varm, men hvor
meget skal den rykke sig kan jeg evt. koble choker fra, så den ikke virker
alså er koblet fra.
Hilsen Jan