Hvepse som meget gerne skal ud i en fart -~
Fra : Henning Kampmann

Dato : 03-07-05 10:28

Hej

En løs halvsten i ydermuren i et af husets hjørner, her været
interessant for hvepsene at lave et bo i inde bag stenen. Hvorfor
pokker har jeg dog ikke fået muret den sten fast for længe siden,
hm?

Hvepsene skal ud i en fart, eller rettere sagt, de skal aflives,
så jeg kan mure stenen på plads. Hvilken gift kan klare opgaven?
Virker mest logisk med noget der kan sprayes ind i revnen.

TIA

Venlig hilsen
Henning

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-07-05 10:34

"Henning Kampmann" <no.way@net> skrev i en meddelelse
> [...]
> så jeg kan mure stenen på plads. Hvilken gift kan klare opgaven?
> Virker mest logisk med noget der kan sprayes ind i revnen.

Chock - fluespray.

Kan købes i de fleste gartnerier, silvan osv.

mvh
Bendt

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-07-05 17:21

Bendt Rasmussen wrote:

> Chock - fluespray.

Vent med at spraye til det er mørkt og alle hvepsene er hjemme 'i seng'.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Henning Kampmann

Dato : 04-07-05 07:25