For høj tomgang på CPI Popcorn 30.
Fra : Claus

Dato : 03-07-05 09:07

Hej NG.
Min Popcorn kører med for høj tomgang.
Hvordan stiller man tomgangen på denne type knallert?

Mvh
Claus

Fra : jacob

Dato : 03-07-05 14:34

"Claus" <cbsoft@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Min Popcorn kører med for høj tomgang.
> Hvordan stiller man tomgangen på denne type knallert?
>
> Mvh
> Claus

på tomgangsskruen!!! ( det er den med fjederen på karburatoren )

MVH Jacob

Fra : Claus

Dato : 04-07-05 07:25

"jacob" <jjo@stofanet.dk> wrote in message news:<42c7e95e$0$21458$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>...
> "Claus" <cbsoft@image.dk> skrev i en meddelelse

> på tomgangsskruen!!! ( det er den med fjederen på karburatoren )
>
> MVH Jacob

Hej Jacob

jeg har studeret karburatoren (så godt som det nu er muligt), men kan
ikke se nogen skrue med en fjeder.

Der findes umiddelbart 2 skruer - en stor og en lille.
Den store skrue sidder horisontalt i toppen af karburatoren og kan nås
og drejes gennem oliepåfyldningshullet.
Den lille skrue sidder vertikalt lige foran en tyk sort gummislange,
denne skrue kan jeg ikke rigtigt komme til at skrue på.

Mvh
Claus

Fra : scoot89

Dato : 09-07-05 10:37

ja det er den store.. med prøv også at stille luft-skruen ( den lille)..

http://www.kandu.dk/

Fra : scoot89

Dato : 09-07-05 10:38