Tætne gammel "gylletank"
Fra : Grønne

Dato : 02-07-05 22:37

Ja, den er god nok ! Kæresten har sat sig for at hun vi ha ænder og de skal
jo ha et vandhul, så det må jeg jo ha lavet. Det er så her den gamle
gylletank kommer ind i billede !

I dag har jeg så tømt tanken, ikke for gylle, men for de murbrokker som
nogen i vildskab havde fyldt den med. Men hvad nu ?

Der skal støbes en ny bund oven på den gamle, da den ser meget porøs ud og
der er nogen afløb. Men er almindelig beton vandtæt ? Og hvad med siderne
som nogen steder ser lidt ru ud, skal de pudses op med beton og vil det
holde ?

Hvodan sikre jeg mig at den er tæt, jeg har selv tænkt på lip vådrum
sikring, med det bliver lidt bekostelig og så ville jeg gerne kunne tømme
bassinet for slam med en minigraver og det har lip nok ikke så godt af. Hvad
kan man ellers gøre ?

Håber der er nogen der har gode ideer til dette vanvittige projekt !

Med Venlig Hilsen

Grønne