Skærme
Fijala 3554
Apple skærm til PC?
Fra : michael bs

Dato : 02-07-05 16:41

Jeg har fået tilbudt en Apple Studiedisplay 21 skærm. Stikkene passer til
PC'en men kan det spille sammen?

mvh Michael

Fra : Zulu

Dato : 02-07-05 22:00

michael bs wrote:
> Jeg har fået tilbudt en Apple Studiedisplay 21 skærm. Stikkene passer
> til PC'en men kan det spille sammen?

Hvis den har DVI så vil det, og det har alle de nyere Apple-skærme.

Zulu

Fra : michael bs

Dato : 03-07-05 12:25

"Zulu" <zulu@@@toughguy.net> skrev i en meddelelse

> Hvis den har DVI så vil det, og det har alle de nyere Apple-skærme.
>
> Zulu

Nyere? Den er vist nok fra 1999. Vil den så have DVI? Hvis den ikke har DVI,
kan den så ikke?
mvh Michael

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 03-07-05 18:33

Hej!

michael bs wrote:
> Nyere? Den er vist nok fra 1999. Vil den så have DVI? Hvis den ikke har DVI,
> kan den så ikke?

De fleste mac-skærme virker fint på ibm kompatible pc'ere - evt. via et
konverteringsstik... Jeg har vist et par i overskud hvis du mangler :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader