Hightech Excalibur ATI Radeon 9800Pro ICE ~
Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 10:15

Hightech Excalibur ATI Radeon 9800Pro ICE Q 128Mb DDR TV-out DVI RETAIL AGP

Hej er der nogen der kender dette og kan man klokke det op eller hvad og der
det et godt kort til 600kr eller hvad

MVH Peet

Fra : Vega

Dato : 02-07-05 17:03

"Peet" <?????????> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej er der nogen der kender dette og kan man klokke det op eller hvad og
> der det et godt kort til 600kr eller hvad

Det gør jeg, havde det selv før mit Hightech X850XT.
Det var et kanont kort, men må indrømme at jeg ikke rodede så meget med at
clocke det.
Men det var godt, og vil mene du får meget kort for 600kr.
Gav 2000kr. for det for ca. et år siden.

Mvh. Vega.

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 17:32

Kan du ikke hjælpr mig hvordan jeg gør det og hvor skal jeg hente det jeg
skal bruge

Fra : Vega

Dato : 02-07-05 21:02

"Peet" <?????????> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke hjælpr mig hvordan jeg gør det og hvor skal jeg hente det jeg
> skal bruge

Som sagt, så clockede jeg det ikke.

Mvh. Vega.

Fra : Simon Demuth

Dato : 05-07-05 10:00

Peet wrote:

> [...]
>
> Hej er der nogen der kender dette og kan man klokke det op eller hvad og der

Jeg kunne da godt lige tænke mig at vide hvor du kan købe det til 600,-
for det er billigt.
Simon

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 06-07-05 18:21

> Jeg kunne da godt lige tænke mig at vide hvor du kan købe det til 600,-
> for det er billigt.
> Simon

har du aldrig hørt om brugt hardware ????

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 18:45

Jeg vil bare sige det er ikke brugt det er nydt og har købe det af en jeg
kender der kom til at købe to af dem også kunde jeg købe det andet af ham