Opgradering - World of Warcraft
Fra : MKP

Dato : 02-07-05 09:34

Hej !

Jeg vil her i sommerferien gerne i gang med at spille World of Warcraft. Men
min halvgamle maskine kræver nok en kraftig opgradering hvis det skal blive
en god oplevelse!

Min PC :

2,4 Ghz Pentium 4
Asus P4PE-motherboard (AGP*4)
512 DDR Ram
NVIDIA GeForce3 Ti 200 - grafikkort
350 Watt PSU (kræver nok en udskiftning hvis jeg opgraderer mit grafikkort)

Nu er mit spørgsmål hvordan jeg kan få min maskine til at køre WoW bedst
muligt? Hvad skal skiftes - og hvad kommer det til at koste mig? Håber at I
kan hjælpe mig - gerne med links til produkter.

På forhånd tak for hjælpen!

MKP

Fra : ASKF

Dato : 03-07-05 15:16

MKP ytrede sig i <42c6516a$0$719$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>muligt? Hvad skal skiftes - og hvad kommer det til at koste mig? Håber at I
>kan hjælpe mig - gerne med links til produkter.

512 MB DDR Ram mere og det skulle køre ganske fint.

Du skal kun opgradere dit grafikkort hvis det er et absolut must at have
alle grafik detaljer skruet op til højeste niveau.

Som din computer er nu, kan du sagtens spille. Jeg fik selv fjernet de
fleste problemer med lag når jeg kom til en ny zone eller tæt befolket
by, ved blot at opgradere mine 512 MB PC133 RAM til 768 MB.

Mit grafikkort er et PowerMagic Radeon 7500 @ 8500/ 128MB, så der er nok
ikke den helt store forskel i ydelsen på den og dit.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Dalsgaard

Dato : 07-07-05 09:00

MKP wrote:
> [...]
> muligt? Hvad skal skiftes - og hvad kommer det til at koste mig? Håber at I
> kan hjælpe mig - gerne med links til produkter.

Da jeg spillede WoW havde jeg en
AMD 1800 xp+
GeForce4 TI4200 mener det har 128 mb
512 mb ram

Kørte udemærket, men kunne mærke en stor forskel da jeg købte 512 mere
ram. Specielt i områder med mange spillerer, som IF, MC, Onyxia