Svar til gruppe
Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 03-06-01 06:23

Jeg kan ikke finde ud af at svare til gruppen
Hvad gør jeg forkert - jeg har efterhånden prøvet alt
Er der en der kan fortælle hvad jeg skal gøre -
Mvh
Flemming

Fra : Leif & Susanne

Dato : 03-06-01 07:51

I Emne skal du måske manuelt rette Sv til RE ,sådan virker det her.

Vh.Leif

Fra : Jakob D

Dato : 03-06-01 09:52

test

Leif & Susanne <pegaso@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fcn7i$3r3$1@news.cybercity.dk...

Fra : Morten Christensen

Dato : 03-06-01 08:55

Flemming Petrich Jensen <petrich@esenet.dk> skrev i en
> Jeg kan ikke finde ud af at svare til gruppen
> Hvad gør jeg forkert - jeg har efterhånden prøvet alt
> Er der en der kan fortælle hvad jeg skal gøre -

Naturligvis

Men først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg går ud fra, at du bruger
Outlook Express, og at den er dansk.... DU har jo ikke fortalt om hvad det
er for noget, du bruger

Når du er i gang med at læse et af de indlæg, som der er her i NG'en
(NyhedsGruppen), kan du se, at meddelsen er markeret med en blå linie.
Den meddelse, som du ønsker at svare på, skal være markeret med blå.

Oppe i din værktøjslinie, vil du have nogle andre "knapper", end hvis du
læser email.
Fra venstre mod højre, er der følgende knapper:

1) "Ny post". Denne knap bruges, hvis du vil lave et helt nyt indlæg, som du
ønsker vi andre skal svare på. Dvs. at her besvarer du ikke en eksisterende
meddelse, men laver en helt frisk ny.

2) "Svar" / "Svar til gruppe". Denne knap bruges, når du vil besvare en
meddelse. Man kan også sige, at du ønsker at komme med en besvarelse, på det
pågældende indlæg, som er markeret med blåt i meddelses-vinduet.

3) "Besvar". Denne knap bruges til at skrive direkte til afsenderen af den
meddelse, som du er i færd med at læse. Det bliver lavet som en almindelig
email, og sendes *kun* til afsenderen af det valgte indlæg. Vi andre vil
derfor ikke kunne se din besvarelse.

4) "Videresend". denne knap bruges til at videresende den valgte meddelse
via email til en anden person - fx en af dine venner, som måske gerne vil se
en besvarelse af et indlæg.

Alt i alt, så er det faktisk knappen "Svar til gruppe" (2), som du skal
bruge allermest.

Håber du kan bruge min info

Go' Pinse.

--
Morten Christensen
Lige nu i Nordjylland på sin GSX600F

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 03-06-01 14:31

Test
Tak for oplysningerne
Hilsen
Flemming

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 04-06-01 21:15

> Men først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg går ud fra, at du bruger
> Outlook Express, og at den er dansk.... DU har jo ikke fortalt om hvad det
> er for noget, du bruger

Hej Morten!

Du kan bare kigge i headeren på Flemmings indlæg - det fremgår ikke tydeligt
at den er dansk, men det kan man nok læse ud af versionsnummeret!

Rasmus

PS: Den ser således ud:

From: "Flemming Petrich Jensen" <petrich@esenet.dk>
Newsgroups: dk.fritid.motorcykel