Cd-rom med filsortering
Fra : MAndersen

Dato : 01-07-05 13:39

Måske ikke den rette gruppe, men....

Jeg skal have lagt ca. 400 pdf filer på en cd-rom. Hver filnavn har et
fornavn + efternavn, et firecifret nummer og et 8 cifret nummer.
Jeg vil gerne, at brugeren kan søge på hvad han vil, enten fornavn,
efternavn, 4 cifret eller 8 cifret nummer.
Findes der et program til at gøre det?

MAndersen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-07-05 23:12

"MAndersen" <ikke@nogen.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil gerne, at brugeren kan søge på hvad han vil, enten fornavn,
> efternavn, 4 cifret eller 8 cifret nummer.

Næh, ikke den rette gruppe, men brugeren kan bare se på cd.en i Stifinder og
trykke på F3. Så dukker en søgeboks op, hvor man kan søge på, hvad man
lyster.

Kurt

Fra : Lars

Dato : 07-07-05 21:13

In article <42c53967$0$289$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, ikke@nogen.no says...
> [...]
> Jeg vil gerne, at brugeren kan søge på hvad han vil, enten fornavn,
> efternavn, 4 cifret eller 8 cifret nummer.

Ja, Total Commander, der er et sublimt filhåndterings program, her kan du anvende Regular
Expressions i søgninger:
http://www.amk.ca/python/howto/regex/

Total Commander website:
http://www.ghisler.com/

--
Best regards

Lars

Fra : Calle.

Dato : 07-07-05 21:36

MAndersen wrote:
> [...]
> Jeg vil gerne, at brugeren kan søge på hvad han vil, enten fornavn,
> efternavn, 4 cifret eller 8 cifret nummer.

ja alm. windows
--
Calle.