Access 2000 og Office 2003
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 01-07-05 12:41

Hej

Jeg har en maskine med en komplet Office 2003 installeret. På denne
maskine vil jeg gerne have Access 2003 udskiftet med Access 2000, da
jeg har oplevet en del problemer med de mdb'ere jeg laver med 2003 og
senere åbner i 2000 (mange på kontoret har stadig kun 2000).

Er det et problem at installere access 2000 i stedet for access 2003
men samtidig at bibeholde Word 2003, Excell 2003 mm??

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Søren Andersen

Dato : 01-07-05 23:07

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]
> jeg har oplevet en del problemer med de mdb'ere jeg laver med 2003 og
> senere åbner i 2000 (mange på kontoret har stadig kun 2000).

Har du prøvet at vælge Tools / Options / Advanced / Default file format /
"Access 2000" - i stedet for "Access 2002 - 2003"?

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.