Grafikkort til 2D og videoredigering?
Fra : Danny

Dato : 01-07-05 12:16

Hej

Jeg leder efter et grafikkort, som primært skal bruges til følgende:

- 2D applikationer
- Videoredigering
- Med video-OUT signal
- Kun passiv køling
- PCI Express (x 16)
- Ca kr. 600 max

Jeg har selv fundet RX300SE-TD128E fra MSI samt flere muligheder af samme
mærke. Men det kunne jo godt være, at der findes nogle andre alternativer,
der er værd at kigge efter. Hvad mener I her i nyhedsgruppen?

Med venlig hilsen,
Danny

Fra : Myt

Dato : 01-07-05 15:16

"Danny" <santos@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærke. Men det kunne jo godt være, at der findes nogle andre alternativer,
> der er værd at kigge efter. Hvad mener I her i nyhedsgruppen?

Læs lidt tilbage i denne gruppe, der er en tråd der hedder Radeon 9800 pro
og 2D performance, der kan du hente oplysninger.

Myt