Live 8 og Pink Floyd
Fra : Peter Kaas

Dato : 01-07-05 08:28

Hej,

Som inkarneret Pink Floyd-fan, der dog ikke har midlerne til at tage til
London, ville det jo være en skam at gå glip af tv-transmissionen af Pink
Floyds optræden ved Live 8 i London. Er der nogle af jer, der ved hvor man
kan finde et program for koncerten (primært for London, men andre steder
kunne jo også være interessante)? Er der også nogen der ved, hvordan DR
agter at prioritere mellem de forskellige koncertsteder? (Jeg går udfra, at
der vil blive skiftet frem og tilbage mellem koncertstederne).

Jeg har søgt på nettet efter den officielle Live 8 hjemmeside, men jeg kan
sgu ikke finde den. DR's hjemmeside synes heller ikke at have noget brugbart
info, men måske er det bare mig...

Mvh
Peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-07-05 08:35

http://www.live8live.com

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : AJC

Dato : 01-07-05 15:59

> [...]
> der ved, hvordan DR agter at prioritere mellem de forskellige
> koncertsteder? (Jeg går udfra, at der vil blive skiftet frem og

Jeg er sikker på, at DR skifter væk fra Pink Floyd, når de kommer på
scenen, da det jo ikke er noget ungdommem (læs: boogie seere), gider at
lytte til.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-07-05 16:34

> Jeg er sikker på, at DR skifter væk fra Pink Floyd, når de kommer på
> scenen, da det jo ikke er noget ungdommem (læs: boogie seere), gider at
> lytte til.

Tror nu der er for mange "voksne" som vil se Pink Floyd til at de tør det.
Eller det håber jeg sguda!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-07-05 21:39

http://arbroath.blogspot.com/2005/07/live-8.html

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ken Larsen

Dato : 01-07-05 22:04

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:42c5a991$0$181$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Apropos Live 8. Jeg ser at DR sender koncerten i 2 bider, lidt om
eftermiddagen og lidt om aftenen.
Er der nogen som sender den live?

--
MVH
Ken Larsen

Manchester United R.I.P

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

"Lets forever be that rebel monster"

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-07-05 08:21

Ken Larsen wrote:

> Apropos Live 8. Jeg ser at DR sender koncerten i 2 bider, lidt om
> eftermiddagen og lidt om aftenen.

Du har set at DR2 sender i mellemtiden, ikke?

Fra : Ken Larsen

Dato : 02-07-05 09:16

Lars Stokholm <stokholm@despammed.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:20050702072111@stokholm.dyndns.dk...

> Du har set at DR2 sender i mellemtiden, ikke?

Nej det havde jeg ikke, men en kammerat har lige gjort mig opmærksom på det

Comfortably numb, så bliver det ikke bedre.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-07-05 08:21

Michael Meidahl Jensen wrote:

> http://arbroath.blogspot.com/2005/07/live-8.html

Money; Comfortably Numb; Wish You Were Here

Jeg ved ikke hvad jeg havde håbet på, men i hvert fald ikke
lige de tre numre.

Fra : Peter Kaas

Dato : 02-07-05 10:12

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> wrote in message

> Money; Comfortably Numb; Wish You Were Here
>
> Jeg ved ikke hvad jeg havde håbet på, men i hvert fald ikke
> lige de tre numre.

Er der nogen der ved hvornår de skal spille? Jeg står i den uheldige
situation, at jeg skal hjælpe min bror med at flytte, men omvendt vil jeg jo
ikke gå glip af det her...

Mvh
Peter

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-07-05 14:35

Peter Kaas skrev:
> Er der nogen der ved hvornår de skal spille? Jeg står i den uheldige
> situation, at jeg skal hjælpe min bror med at flytte, men omvendt
> vil jeg jo ikke gå glip af det her...

Klokken 22:30 ifølge en oversigt i dk.medier.tv.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-07-05 14:43

Jeg skrev:
> Klokken 22:30 ifølge en oversigt i dk.medier.tv.

Men uanset om ovenstående er dansk eller britisk tid passer det
dårligt Michaels links angivelse af afslutningen til at finde sted
20:45 britisk tid. Så tag det lige med et gran salt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 02-07-05 11:06

Lars Stokholm wrote:

> Money; Comfortably Numb; Wish You Were Here

Der er måske andre numre fra DSotM jeg kunne have ønsket fremfor Money,
men med de to øvrige kan det ikke blive meget bedre.

Glæder mig helt vildt til at høre Wish You were Here i en år2005-live,
forhåbentlig uforkortet version

Ole Thomsen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 02-07-05 11:18

Lars Stokholm wrote:

> Money; Comfortably Numb; Wish You Were Here

Så lige at forløberen er The Who - Won't Get Fooled Again og Baba
O'Riley..

Det er bare SÅ fedt.

Ole Thomsen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-07-05 14:43

"Lars Stokholm" skrev i en meddelelse

> Money; Comfortably Numb; Wish You Were Here
>
> Jeg ved ikke hvad jeg havde håbet på, men i hvert fald >ikke
> lige de tre numre.

Lad os nu se om det er dem de spiller ,kan være rygter..
jeg havde håbet på et Syd Barret nummer ,men sådan
er der jo så meget, men fedt bliver det da :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-07-05 16:04

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Lad os nu se om det er dem de spiller ,kan være rygter..
> jeg havde håbet på et Syd Barret nummer ,men sådan
> er der jo så meget, men fedt bliver det da :)

Astronomy Domine kunne være sejt.