Tyrkiet til september / november
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 01-07-05 02:21

Hej NG, vi er en familie på 4, som gerne vil til Tyrkiet, vi har aldrig
nogensinde været der før.

Vores spørgsmål går på, hvor skal man tage hen i Tyrkiet, hvis man gerne
vil
ud og se lidt og samtidig kan holde lidt badeferie med ungerne???? Hvilken
periode vil være bedst at tage derned på rent temperaturmæssigt september
eller november ?????

Er der ting, man skal passe på, når man kommer derned ?????

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : Thomas VJ

Dato : 02-07-05 08:48

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse

<klip>

> Er der ting, man skal passe på, når man kommer derned ?????

I sensommeren kan der være Portugisiske Orlovsmænd (nogle grumme brandmænd)
i havet.

--
Mvh, Thomas VJ
http://www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...