2 i en blomst
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-06-05 23:22

Har i haft sådan en før? (Ses for særligt udvalgte i .dk.binaer, samme
emne, 0107 00:16, så nu får jeg ballade igen).

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-07-05 23:29

Preben Riis Sørensen wrote:
> Har i haft sådan en før?

Ikke i den art. Jeg har set det på en mælkebøtte, men havde desværre ikke et
kamera ved hånden.

(Ses for særligt udvalgte i .dk.binaer,
> samme emne, 0107 00:16, så nu får jeg ballade igen).

Nej, du gør da ikke ;)
Du havde jo været så venlig at fortælle hvor det kunne ses, selv om man ikke
kan følge nedenstående link.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Armand

Dato : 02-07-05 11:10

Erik Ginnerskov wrote:

> Ikke i den art. Jeg har set det på en mælkebøtte, men havde desværre ikke et
> kamera ved hånden.

Tjernobyl er nu er stor kreatør

--
Armand.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-07-05 23:37

Armand wrote:
> Erik Ginnerskov wrote:

> Tjernobyl er nu er stor kreatør

Det var nu en del år før Tjernobyl poppede.

Det er faktisk en ret almindelig vækstfejl, der også ses hos mennesker -
siamesiske tvillinger.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Holst

Dato : 02-07-05 11:29

Preben Riis Sørensen wrote:

> Har i haft sådan en før?

Ja, jeg har set det med mælkebøtter og anemoner, hvad jeg lige husker.

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 02-07-05 21:18

On Fri, 1 Jul 2005 00:22:03 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>Har i haft sådan en før? (Ses for særligt udvalgte i .dk.binaer, samme
>emne, 0107 00:16, så nu får jeg ballade igen).

Jeg har bare 3i1 tomat (beklager fotokvali)

Venlig havehilsen
Dorte

--
http://www.123hjemmeside.dk/Ringholm