Lys på knallert, evt. elektrisk problem..
Fra : jacob

Dato : 30-06-05 21:53

Hejsa gruppe..

Var lige ude at køre en aftentur, og opdagede at mit lys kun virker når
motoren er startet, ikke når der er tænding og motoren er slukket, er
egentlig i tvivl om det altid har været sådan, har kun haft den 4 mdr og
altid kørt om dagen i dagslys, og har altid bare lyskontakten på 'on' så der
er lys når jeg kører..

Er det altid sådan eller er der noget galt, og hvad evt.? Har engang læst
noget med ensrettere osv at det kunne gøre at der ikke var lys. men er det
egentlig meningen at lyset skal virke når motoren ikke kører og der bare er
tænding på?

Hilsen
Jacob

Fra : GK

Dato : 30-06-05 22:09

"jacob" <jacobdk@REMOVEhotmail.something> skrev i en meddelelse
> [...]
> egentlig meningen at lyset skal virke når motoren ikke kører og der bare

mener det skal være sådan
mvh GK

Fra : Ulf

Dato : 03-07-05 10:42

"GK" <G@post7.tele.dk> wrote in message news:<42c45f8f$0$6807$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> "jacob" <jacobdk@REMOVEhotmail.something> skrev i en meddelelse

> der

> er

> mener det skal være sådan
> mvh GK

Det er skam helt fint..

Hvis du ville/kunne have lyset tændt på din maskine, så ville den jo
bare tappe batteri'et, så du tilsidst ikke kunne starte den med
el-starteren mere..

Så jojo.. Den er sku go nok.. :P

Hilsen Ulf