Gardasøen
Fra : Benny

Dato : 30-06-05 19:25

Skal en tur til den sydlige del af Gardasøen.

Nogen der ved om der er noget at dykke efter der ?? Gerne fridykning.

Fra : Jan Birk

Dato : 30-06-05 19:40

> Skal en tur til den sydlige del af Gardasøen.
>
> Nogen der ved om der er noget at dykke efter der ?? Gerne fridykning.

Jeg var i Garda by sidste år, det er ikke helt syd .. men deromkring!
Jeg fik et enkelt dyk - med flaske - og det var da OK. Sigten var 8-10
meter.

Her er et par billeder:

http://ringbindet.dk/dyk/garda/

/Jan

Fra : Jan Birk

Dato : 30-06-05 19:43

> Her er et par billeder:

Jeg glemte at nævne, at 'badebroen' på billedet er taget på 42 meter.
Det giver et et meget godt indtryk af sigten!

/Jan

Fra : Grev Thomas

Dato : 30-06-05 21:28

det er da en rimlig nice Anders And bil :)

Thomas

Fra : Thomas Rudbjerg

Dato : 16-07-05 10:51

Vi skal også en tur der ned og dykke !