GeForce 6600 GT contra GeForce 6800
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 30-06-05 16:27

Synes jeg bliver mere og mere forvirret, jo mere jeg forsøger at finde
ud af.
Derfor håber jeg på et kort og klart svar;

Er et GeForce 6800 kort bedre/hurtigere end et GeForce 6600 GT kort?

Spørger fordi man nu kan købe et GeForce 6800 kort
(http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98587) til faktisk samme pris
som et GeForce 6600 GT kort.

Håber nogen kan bringe lidt lys til mig

Jan

Fra : N´far

Dato : 30-06-05 16:48

"Jan Allan Andersen" <akkerdk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er et GeForce 6800 kort bedre/hurtigere end et GeForce 6600 GT kort?
>
> Spørger fordi man nu kan købe et GeForce 6800 kort

http://www.digit-life.com/articles2/gffx/nv43-p01.html#p1

28 sider... puha..

Et ofte stillet sprgsm. hos hol.dk også:

http://hol.dk/forum.asp?fID=2

Efter min mening er de lige gode, evt. minimal fordel for 6800. Ud over det
kan man være heldige at ku kunne åbne for de sidste pipes ved en 6800. Et
større OC potentiale har 6800 så også.

Alligevel kender jeg en troværdig ekspert som påstår, at et 6800 får sig
godt nok højere benchmarks, men yder i spil mindre end et 6600 GT...

vh