Hvid chocolademousé
Fra : Kim

Dato : 30-06-05 16:15

Hej NG.
Er der en der kan fortæller mig hvormeget passionsfrugt, der går per person
i en hvid chocolademousé ?

Hilsen Kim

Fra : Kim

Dato : 30-06-05 16:20

"Kim" <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
> Er der en der kan fortæller mig hvormeget passionsfrugt, der går per
> person i en hvid chocolademousé ?
>
> Hilsen Kim

Undskyld ulejligheden, jeg har fundet ud af det. Svaret er ca.1 (for de
nysgerrige).
Hilsen Kim.

Fra : Sybil

Dato : 30-06-05 22:42

Og her er et link til en opskrift for dem der er meget nysgerrige
http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=37

Majken

Fra : MigSelv

Dato : 01-07-05 17:12

"Sybil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> skrev i en meddelelse
> Og her er et link til en opskrift for dem der er meget nysgerrige
> http://www.dr.dk/mad/opskrift.asp?inpOpskriftID=37
>
> Majken

Uhmmm det lyder lækkert. Hvad slags hvid chokolade bruges der til det? Det
skal jo være en god kvalitet, men nogen der har forslag?

Fra : Margrete Johansen

Dato : 02-07-05 08:53

> Uhmmm det lyder lækkert. Hvad slags hvid chokolade bruges der til det? Det
> skal jo være en god kvalitet, men nogen der har forslag?

Valrhona, ville jeg vælge.

Margrete

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-07-05 14:50

[Margrete Johansen | Sat, 2 Jul 2005 09:52:32 +0200]

>Valrhona, ville jeg vælge.

Enig, det er også hidtil den eneste hvide chokolade jeg hidtil har smagt der
giver den ægte hvide chokoladesmag, har en lække smag af vanilje og ikke er
kvalmene sød.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : MigSelv

Dato : 02-07-05 16:27

Tak skal i have.

Kan jeg få den i større super markeder, eller skal jeg mon i en special
forretning for at få den?
Jeg skal i hvert fald prøve at lave den chokolade mousse ........slurp....
*SS*

Fra : Margrete Johansen

Dato : 03-07-05 09:16

> Kan jeg få den i større super markeder, eller skal jeg mon i en special
> forretning for at få den?

I københavnsområdet har jeg købt den i LIC i Herlev - nu er det jo lidt
svært at svare ordentligt, for vi ved ikke hvor du holder til. Den er
almindeligt forekommende i delikatesseforretninger og velassorterede
chokoladeforretninger + supermarkeder med en kvalitetsbevidst indkøber af
lækkerier.

Margrete