Andet multimedie
bentjuul 3670
Lave en tekst der buer
Fra : Brizz

Dato : 30-06-05 16:49

Jeg skal lave en tekst der buer rundt i kanten af en cirkel som skal
bruges til et stofmærke der skal syes på tøj. Hvordan laver jeg nemmest
det så jeg selv bestemmer hvor bred den buening skal være og hvor tekst osv?

Jeg bruger potoshop og paintshop pro 7.0 begge 2.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 30-06-05 23:47

On Thu, 30 Jun 2005 11:49:04 -0400, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

> [...]
>det så jeg selv bestemmer hvor bred den buening skal være og hvor tekst osv?
>
>Jeg bruger potoshop og paintshop pro 7.0 begge 2.

Hvis du laver en oval i stedet for en cirkel så har du fuld kontrol
over hvor lang eller kort bøjningen skal være.

Kender ikke Photoshop. men det kan gøres i Paint Shop Pro 7

Fra : Brizz

Dato : 01-07-05 02:39

> Kender ikke Photoshop. men det kan gøres i Paint Shop Pro 7

Var det noget du kunne komme med en lidt nærmere forklaring på for jeg
har prøvet lidt uden held. Skal have teksten til at stå langs kanten i
bunden af cirklen/ovalen

Mvh Brian
---
www.fotob.dk