Ericsson T10
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 12:40

Jeg vil bruge en tidligere kasseret T10 som back up på
ferien.
Jeg har bestilt og modtaget et Unotel SIM-kort.
Når jeg starter og har indtastet PIN koden får jeg følgende
svar:
"Telefon låst. Indsæt korrekt kort", men jeg har ikke noget
andet kort og aner ikke, hvordan den er låst. Er ren amatør
på dette felt. Nogen, der kan hjælpe?

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-06-05 14:15

Din T10'er er med stor sansynlighed simlåst. Dvs. at du kun kan bruge det
simkort, den oprindeligt blev købt med.

Har du stadigvæk kvitteringen på den, og er den mere end 6 måneder (vil
jeg
gætte på) den er, så kan du kontakte den tele-udbyder, du har købt den
ved,
og få en kode udleveret gratis, ellers så skal du forbi en unlocker.

Du kan finde den nærmeste på www.dkunlock.dk

/A

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 14:26