Tæppe, der lugter
Fra : Lene

Dato : 30-06-05 10:54

Hej allesammen!
Jeg skal flytte. I den nye lejlighed er der en hund, en varan og en kat, som
alle flytter med deres menneske d. 15. juli.
Ja da.
Gulvtæppet lugter kraftigt af den gamle hund. Sagen er den, at jeg ikke
umiddelbart har råd til at lægge nyt tæppe på i stuen. Kan I hjælpe mig med
gode råd til hvordan jeg får fjernet lugten?

Sommerhilsner fra Lene

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-06-05 11:11

"Lene" <noone@noone.com> wrote in message
> [...]
med
> gode råd til hvordan jeg får fjernet lugten?

Lej en tæpperenser.

Har du undersøgt hvad gulvtæpper koster ?

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Lene

Dato : 30-06-05 11:53

Ved I noget om hvor længe tæppet skal tørre, inden man sætter møbler på?
Lene

Fra : TG4600

Dato : 30-06-05 12:50

> Ved I noget om hvor længe tæppet skal tørre, inden man sætter møbler på?
> Lene

Mener at man siger natten over, det skal bare være helt tørt, så det kommer
jo også lidt an på vejret. Hvis temperaturen er høj, luftfugtigheden lav, og
det lufter noget, så kan et par åbne vinduer jo hjælpe meget på det. Du skal
bare være glad for at det, forhåbentligt, ikke er efterårsvejr midt i juli

/TG - der holder sommerferie i DK på det tidspunkt

Fra : Lene

Dato : 30-06-05 22:19

Tak for Jeres ideer.
MVH Lene

Fra : Helle

Dato : 30-06-05 11:11

"Lene" <noone@noone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> umiddelbart har råd til at lægge nyt tæppe på i stuen. Kan I hjælpe mig
> med gode råd til hvordan jeg får fjernet lugten?

Hejsa.

Lej en tæpperenser - det koster ca 50 kr pr døgn plus tæppeshampo. Det kan
du bla. leje hos Tæppeland. Det er nemt og frisker tæppet gevaldigt op. Husk
i øvrigt at lufte grundigt ud.

Mvh Helle