tak for hjælpen
Fra : Familien Nielsen

Dato : 30-06-05 00:03

Mange tak for de gode råd, jeg har kun et spørgsmål: tager vinylen ikke
skade af sprit.?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-06-05 15:00

On Thu, 30 Jun 2005 01:02:50 +0200, "Familien Nielsen"
<famniel@mail.dk> wrote:

>Mange tak for de gode råd, jeg har kun et spørgsmål: tager vinylen ikke
>skade af sprit.?

Jeg har ikke læst den oprindelige tråd, så jeg ved ikke om du har fået
flg. link:

http://home6.inet.tele.dk/pedipsen/Audio/index.html

--
http://www.audioscrobbler.com/user/front243/
Now playing:

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-06-05 15:04

On Thu, 30 Jun 2005 16:00:12 +0200, Thomas Jespersen
<front243@jubiimail.dk> wrote:

>Jeg har ikke læst den oprindelige tråd, så jeg ved ikke om du har fået
>flg. link:
>
>http://home6.inet.tele.dk/pedipsen/Audio/index.html

Og så fandt jeg lige denne :

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1037&PN=0&TPN=2