Hvad skal jeg spille ?
Fra : Myt

Dato : 29-06-05 20:06

Hej i gruppen

Nu når Toca 2 er færdigt, og jeg ikke gider at lave flere lakridser på
asfalten med de biler, hvad skal jeg så spille. ?

Jeg er til bil-spil og spil i samme stil som MOHAA, som jeg spiller meget på
nette. Jeg mangler noget andet at gå i gang med. Brothers in arms har jeg
også gennemført.

Kom med nogle gode forslag, det skal bare kunne køre på et G9700 baseret
grafikkort

Myt

Fra : Iddqd

Dato : 29-06-05 20:17

Myt wrote:
> [...]
> også gennemført.
>
> Kom med nogle gode forslag, det skal bare kunne køre på et G9700 baseret

Grand Prix Legends

Mvh

Bruno

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-06-05 20:41

Myt wrote:
> [...]
> også gennemført.
>
> Kom med nogle gode forslag, det skal bare kunne køre på et G9700 baseret

Call of Duty og expansion..

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-06-05 21:09

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg også gennemført.
>
> Kom med nogle gode forslag, det skal bare kunne køre på et G9700 baseret

Hvis du er til bil spil så skal du bare prøve GTR det er suverænt.

Kurt

Fra : Myt

Dato : 29-06-05 22:23

"Kurt Lund" <klander52@hptmail.com> skrev i en meddelelse

> "Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du er til bil spil så skal du bare prøve GTR det er suverænt.
>
> Kurt

I GTA, er det så nogle ordentlige lyde der er i spillet, lige som dem man
hører på hjemmesiden ?
I Toca 2 har jeg på fornemmeren at det er en eller anden hillbilly der har
været ude i laden og optage lyden fra en traktor og ligge den ind i spillet,
med forskellig hastighed, så det "passer" til bilerne

Myt

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 30-06-05 07:45

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> har været ude i laden og optage lyden fra en traktor og ligge den ind
> i spillet, med forskellig hastighed, så det "passer" til bilerne

hehe det samme tænkte jeg - selv mine gamle nfs-spil
lyder bedre.

Hvad med Richard Burns Rally? Hvis man er til tweaks af bilen
før løbene er det et ret fantastisk spil. Selv er jeg mest til
instant action bilspil så jeg får ikke spillet det så meget.
Det er skide flot lavet og meget realistisk. Man kan tweake
_alt_ i bilerne og de er bygget over flere punkter end nogen
andre spil jeg har prøvet - altså bilerne opfører sig meget
mere realistisk i udskridningssituationer etc.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Myt

Dato : 30-06-05 09:29

> [...]
> "Blinky Watts is not blind. He suffers from Bozeman's
> Simplex. He actually sees 25.62 times as much as we do."

Nu har jeg lige været inde og kigge, det ser jo kanon godt ud det der
Richard Burns Rally. Nogle af de billeder der er der, der ligner
omgivelserne noget jeg har kørt på før i et andet rally spil. men bilerne er
absolut ikke de samme. Det ser lovende ud, det må jeg se om jeg kan finde et
sted og tæske lidt i det.

Myt

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 30-06-05 10:52

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> bilerne er absolut ikke de samme. Det ser lovende ud, det må jeg se om
> jeg kan finde et sted og tæske lidt i det.

Grafikken ligner CMR2k5 en del - der er faktisk flere steder
endnu bedre detaljer. Fx at folk kan finde på at gå ud på
vejen og så spæner væk når man kommer drønende (fedt!). Og
så den detalje at kører man galt - så skal man tilkalde hjælp
og få folk til at komme og skubbe bilen ud på vejen igen. Det
er altså et hardcore-bilspil. Absolut ikke for begyndere. Da
jeg først prøvede det droppede jeg det. Efter at jeg nu er
kommet dertil hvor cmr2k5 af og til er lidt for nemt tror jeg
at jeg er ved at være moden igen til RBR ;)

En af de fede ting man hurtigt ser er at når man først starter
spillet og vil køre en enkelt bane kommer der en advarsel om
at man ikke har gennemført "driving school" - og at det derfor
anbefales at man _ikke_ begynder at køre med det samme. Og det
fede er at de mener det - man skal ikke regne med at slå bane-
rekorder lige med det samme :D

Lyden er dog ikke så fed - lidt for højfrekvent efter min
mening - jeg kan godt lide når det rumler lidt mere når jeg
kører. Men det er stadig et super fedt spil.

/hilsner

Fra : Gubs

Dato : 13-07-05 11:38

> [...]
> "Blinky Watts is not blind. He suffers from Bozeman's
> Simplex. He actually sees 25.62 times as much as we do."

Jeg har nu fået nallerne i det spil, en af vennerne havde det liggende, han
havde opgivet det
Nu har jeg så prøvet det i en times tid, og jeg er stadig i skole
Skrækkeligt.
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige om det, man fristes til at kalde det et
lorte spil, men det er fejt, for jeg kan da godt se det er meget mere
seriøst end noget andet jeg har prøvet, så det er nok derfor det er et
lortespil hæ hæ
Jeg har dog fundet ud af, at hvis jeg skal gennemføre dette spil, så er jeg
jo nok nød til at anskaffe rat og pedaler, for med tastatur alene, der er
det næsten umuligt at komme i gennem. Når jeg bremser, og bilen ikke har
retning lige ud, så slår den altså med bagenden, og det voldsomt, for med
min pil-ned, så blokere hjulene altså, og det er jo fatalt

Gubs (Myt)

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-06-05 21:11

Myt wrote:
> [...]
> arms har jeg også gennemført.
>
> Kom med nogle gode forslag, det skal bare kunne køre på et G9700

System Shock 2 og Tron 2.0

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 29-06-05 21:29

> [...]
> jeg også gennemført.
>
> Kom med nogle gode forslag, det skal bare kunne køre på et G9700 baseret

GTR og Battlefield 2

--
Allan Riise

Fra : Silver