Strømstik i Kroatien
Fra : PSG

Dato : 29-06-05 18:02

Hej

Nogen der ved hvilke slags stik til div. 220 v apparater man bruger i
Kroatien? Gider ikke at køre derned uden adapter!

PFT
Patrick

Fra : PSG

Dato : 29-06-05 18:09

"PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der ved hvilke slags stik til div. 220 v apparater man bruger i
> Kroatien? Gider ikke at køre derned uden adapter!

Nevermind - fandt denne her side http://www.kropla.com/electric2.htm
Genialt!

- Patrick

Fra : Casper Bang

Dato : 29-06-05 21:13

> Nevermind - fandt denne her side http://www.kropla.com/electric2.htm
> Genialt!

Nu skal jeg godt nok til Indien, og ikke Kroatien, men hvor køber man
egentligt sådanne strømstik henne?
Kan ikke umidelbart komme i tanke om hvor jeg har set sådanne henne...

Tak

Fra : John

Dato : 30-06-05 08:57

Casper Bang skrev:

> Nu skal jeg godt nok til Indien, og ikke Kroatien, men hvor køber man
> egentligt sådanne strømstik henne?
> Kan ikke umidelbart komme i tanke om hvor jeg har set sådanne henne...

Jeg havde ingen adapter med da jeg i sin tid var i Indien og oplevede
ingen problemer de steder jeg var.

Men køb et adaptorsæt i Indien, det koster ikke ret meget.

Mvh

John

Fra : Casper Bang

Dato : 30-06-05 09:58

> Jeg havde ingen adapter med da jeg i sin tid var i Indien og oplevede
> ingen problemer de steder jeg var.
> Men køb et adaptorsæt i Indien, det koster ikke ret meget.

Ok, det vil jeg så tage op til kraftig overvejelse.
Om ikke andet vil jeg da lige høre dem der har været på samme kollegie, om
de havde problemer :)

tak