Gode og billige spisesteder i Århus
Fra : John

Dato : 29-06-05 17:48

Hej

Vi er nogle stykker der skal til Århus i morgen, og søger i den
forbindelse forslag til gode og billige spisesteder (frokost og aften) i
eller omkring Århus.

Mvh

John

Fra : Pedersen

Dato : 29-06-05 19:48

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi er nogle stykker der skal til Århus i morgen, og søger i den
> forbindelse forslag til gode og billige spisesteder (frokost og aften) i

Pølsevognen på gågaden.

Hilsen

Fra : tina hedeman

Dato : 29-06-05 20:19

hej

hvad med baron fondue hvis man er til det. der kan du spise alt det du kan
til x pris. og kinesisk mad. samme metode.
hilsen tina

Fra : Carsten Keller

Dato : 30-06-05 08:34

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> wrote in message
> hej
>
> hvad med baron fondue hvis man er til det. der kan du spise alt det du kan

Tror han er indtrådt i de væbnede styrker siden du var der sidst. Så vidt
jeg husker hedder det i hvart fald _General_ Fondue

Ligger i Østergade, mellem Salling og busgaden. Følg gaden lidt længere opad
(fra Salling) og du rammer "Det grønne Hjørne", omtalt andet sted i tråden.

Keller

Fra : Ped

Dato : 29-06-05 21:35

John skrev:
> Hej
>
> Vi er nogle stykker der skal til Århus i morgen, og søger i den
> forbindelse forslag til gode og billige spisesteder (frokost og aften) i
> eller omkring Århus.

Mackie's Pizza på hjørnet af Bispetorvet og gågaden. De har også andet
end pizza, rigtig godt madsted.

Jens

Fra : klaus

Dato : 29-06-05 22:02

"John" <jk7410@gmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Vi er nogle stykker der skal til Århus i morgen, og søger i den
> forbindelse forslag til gode og billige spisesteder (frokost og aften) i
> eller omkring Århus.

Hvis det skal være rigtigt godt, men stadig til billige penge, så kan jeg
varmt anbefale Sct.Oluf i Mejlgade.
Det er billigt fordi du hver aften kun kan vælge mellem to forskellige
forretter, to forskellige hovedretter og to forskellige desserter.
Men det smager altid forrygende!!!
Du bliver nok nødt til at bestille bord i forvejen, også på hverdage.

/Klaus

Fra : Ole

Dato : 29-06-05 22:08

> [...]
>
> Vi er nogle stykker der skal til Århus i morgen, og søger i den
> forbindelse forslag til gode og billige spisesteder (frokost og aften) i

Foruden de øvrige forslag, kunne man gå i Skolegade, der går fra Domkirken
til Europaplads.

Ole

Fra : Flinkesen

Dato : 29-06-05 22:27

Mht. frokost kan jeg varmt anbefale "Det Grønne Hjørne". Det ligger lige
ved
gågaden, og de har en kanon lækker frokostbuffet - spis alt hvad du kan
for
69 kr., mener jeg, det er. Der er masser af retter både for kødspisere og
vegetarer samt frugt m.m. Du skal nok bestille bord, for at være sikker
(86
13 52 47)

God fornøjelse

JK

> [...]
>
> Vi er nogle stykker der skal til Århus i morgen, og søger i den
> forbindelse forslag til gode og billige spisesteder (frokost og aften) i

Den har indtil videre sparet mig for at få 12577 spam-mails.

Fra : John

Dato : 30-06-05 21:38

Det endte med en tur på Det Grønne Hjørne. Et kanon sted til prisen.

Mvh

John

Fra : Kim

Dato : 30-06-05 22:47

On Thu, 30 Jun 2005 22:37:58 +0200, John <jk7410@gmail.com> wrote:

>Det endte med en tur på Det Grønne Hjørne. Et kanon sted til prisen.

Er det et værtshus ?

--
Kim