OT: Möllehäsle camping
Fra : JJ

Dato : 29-06-05 15:35

Hej NG

På trods af at Möllehäsle camping engang næsten var mit andet hjem, har jeg
alligevel forlist telefonnummeret detil. Er der ikke en venlig sjæl der lige
smider nummeret her i gruppen, eller link til en hjemmeside, så jeg kan få
bestilt campingplads i år?
Og hvis nogen kender et godt sted at få fyldt nitrox på, hører jeg også
gerne om det, naturligvis på Kullen eller i nærheden, Helsingborg fx.

VH

JJ

Fra : JJ

Dato : 29-06-05 22:22

Fandt selv pladsen her http://www.mollehassle.nu/
Men vil meget gerne høre hvor det er bedst/billigst at tanke nitrox i
nærheden.

/JJ

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 29-06-05 23:30

"JJ" <JJ@jj.com> skrev i en meddelelse
> Fandt selv pladsen her http://www.mollehassle.nu/
> Men vil meget gerne høre hvor det er bedst/billigst at tanke nitrox i
> nærheden.

Muligvis her: http://underwater-explorers.com/ det ligger dog i Höganäs så
det er lidt en tur hvis man er baseret i Mölle. Jeg tror dog du skal
kontakte ham inden du kommer for det er ikke en butik som sådan.

Fra : JJ

Dato : 30-06-05 05:55

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er lidt en tur hvis man er baseret i Mölle. Jeg tror dog du skal
> kontakte ham inden du kommer for det er ikke en butik som sådan.

Takker, det vil jeg prøve. Er det den "butik" der ligger lige før Höganäs,
når man kommer fra Mölle? Der ligger en butik på venstre hånd lige før man
kommer ind i byen.

/JJ

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 30-06-05 08:22

> [...]
> når man kommer fra Mölle? Der ligger en butik på venstre hånd lige før man

Narj det er det ikke.