Skærme
Fijala 3554
LG L1910B - Får intet billede i "dos mode"
Fra : JL

Dato : 29-06-05 15:24

Hej

Jeg har et problem med min Fladskærm der er en LG L1910B.

Min computer står tit tændt i mange dage uden at genstarte. Her for nylig
slukkede jeg så dyret og da jeg skulle tænde igen fik jeg ikke noget billede
på skærmen. Tændknappen forbliver "gul" lige indtil bootprocessen når ind i
Windows. Så kommer der billede på. Hvis jeg genstarter min computer nu fordi
jeg f.eks. vil ind i bios ja så har jeg et problem. For jeg får intet
billede i "dos mode" så at sige.

Jeg forstår det bare ikke. Skærmen er tilsluttet via DVI og mit grafikkort
er et Asus 6660 GT.

Fra : KKJ

Dato : 16-07-05 22:00

"JL" <news@net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg får intet billede i "dos mode" så at sige.
>
> Jeg forstår det bare ikke. Skærmen er tilsluttet via DVI og mit grafikkort
Hej. Fik engang et svar herinde fra , fordi jeg havede samme problem.
Så vidt jeg kan huske var det noget med Hz i grafikkortet , og at den ikke
fanger noget signal før driveren er læst ind fra windovs.
Men hæng mig ikke op på det.

Kim