Indsugningsforstærker
Fra : Jim L Jørgensen

Dato : 29-06-05 15:02

ny i området jeg har købt en indsugningsforstærker fra T.Hansen som jeg skal
have sat på min scooter 45
piaggo/typhoon jeg ved ikke lige hvor den skal sidde på karburator. er med
auto choker
er der nogen som kan hjælpe evt med billeder
jimlj@post.cybercity.dk

Fra : Jay

Dato : 30-06-05 05:03

"Jim L Jørgensen" <jimlj@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> auto choker
> er der nogen som kan hjælpe evt med billeder

Jeg mener du kan finde noget vejledning når du søger på google.dk, ellers er
der en her
http://www.kreidler-service.dk/VejlDetail.asp?VareID=39&ItemStart=