fræse riller til elkabler - hvor lejer man~
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 29-06-05 14:06

Hejsa,

jeg skal have lavet noget el-arbejde og etalberet nogle nye stikkontakter.
Jeg skal så fræse riller i væggen til kabelrørerne ... hvor lejer man sådan
en rille-fræse-maskine? Silvan solgte dem ikke og desuden er de vel pokkers
dyre.

mvh

ras, Valby

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-06-05 14:18

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
sådan
> en rille-fræse-maskine? Silvan solgte dem ikke og desuden er de vel

lige knap 1000 kr i HN:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6463&n=30100&KundeID=In3Rm4Oec48c0DR1O4O1ApT2mUeR885

Eller kan du sikkert leje dem hos en Stark.

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 29-06-05 14:31

> [...]
>
> jeg skal have lavet noget el-arbejde og etalberet nogle nye stikkontakter.
> Jeg skal så fræse riller i væggen til kabelrørerne ... hvor lejer man

www.toolmatic.dk (Kælderen - murrillefræser) 395,- /døgn
www.lejnu.dk (Rillefræser) 170,- /døgn

/Jakob

Fra : jpo

Dato : 29-06-05 15:20

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal så fræse riller i væggen til kabelrørerne ... hvor lejer man
> sådan en rille-fræse-maskine? Silvan solgte dem ikke og desuden er de vel

Silvan udlejer dem også.

jpo

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 29-06-05 18:05

- takker allesammen. Jeg skal nok få lejet sådan en dims ...

ras

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 19:28

> - takker allesammen. Jeg skal nok få lejet sådan en dims ...

Du kan bruge en vinkelsliper og skærer to riller ved siden af hinanden og
banke ud med mejsel.

Ret effektivt men det afhænger vel af hvor mange riller du skal have lavet.

Allan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-06-05 20:28

"Allan Møller" <nosmap> wrote in message

> Du kan bruge en vinkelsliper og skærer to riller ved siden af hinanden og
> banke ud med mejsel.
>
> Ret effektivt men det afhænger vel af hvor mange riller du skal have
> lavet.

Støver voldsomt! og så kan man vel kun bruge den metode til mur og gasbeton,
ikke beton.

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 21:25

> Støver voldsomt! og så kan man vel kun bruge den metode til mur og
> gasbeton, ikke beton.

Støver det gør en rillefræser også i den grad.
Men der er måske sket en udvikling på den område siden jeg var i lære (1989)

Allan

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 01-07-05 16:25

Ledøje udlejning