ustabil vandtemperatur i bad
Fra : Spirrevip

Dato : 29-06-05 13:53

Hej

I det sidste stykke tid er mit blandingsbatteri i brusebadet blevet ustabilt
forstået således at selvom man indstiller den perfekte temperatur, bliver
vandet pludselig skoldhedt. Det er somom den kolde vand slukker af sig selv
så det er det varme vand der løber. Hvad kan dette skyldes? Og hvad kan jeg
gøre ved det?. Jeg elsker varme bade omkring 40 grader men jeg vil tro
vandet når op på 60-70 grader når det sker.

Med venlig hilsen
Grethe

Fra : Emil

Dato : 29-06-05 20:50

Spirrevip wrote:

> [...]
>gøre ved det?. Jeg elsker varme bade omkring 40 grader men jeg vil tro
>vandet når op på 60-70 grader når det sker.

Adskil og rens filtrene til koldtvandet Filtrene findes ofte ved
indløbet til blandingsbatteriet.

m.v.h. Emil