Tabel højde 100% - med css hvordan det?
Fra : CAH

Dato : 29-06-05 13:39

Hej

Jeg har en række tabeller som ligger i en overordnet tabel, mit
problem er følgende, jeg vil have at alle tabeller i rækken af
tabeller skal have samme højde. De korte tabeller skal således
trækkes til samme højde, som den højeste tabel i rækken.

height: 100%; i css synes ikke at give en ønskede effekt, men jeg kan
helller ikke helt se hvad 100 procent bliver sat i forhold til her.
Alle tabeller i rækken skal fylde deres celle helt ud i højden.

På forhånd mange tak for hjælp.

Fra : Kristian Antonsen

Dato : 29-06-05 17:16

> height: 100%; i css synes ikke at give en ønskede effekt, men jeg kan
> helller ikke helt se hvad 100 procent bliver sat i forhold til her.
> Alle tabeller i rækken skal fylde deres celle helt ud i højden.

Nej, den ved ikke hvad de 100% skal være i forhold til. Derfor bør du
tilføje følgende i dit CSS-dokument:
"body, html { height:100% }".

Relevant: http://www.quirksmode.org/css/100percheight.html

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-06-05 20:45

CAH <madsgormlarsen@gmail.com> skrev:

> jeg vil have at alle tabeller i rækken af tabeller skal have
> samme højde.

Hvor kan vi se problemet? Det kan være at der er en nemmere
løsning end tabeller i tabeller.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : CAH

Dato : 29-06-05 22:28

tak for tippet, det virkede ikke umidelbart, men jeg satte også height
til 100% på tabel row og det gav åbenbart lige det sidste.